Her kurumun müşteri ihtiyaçlarıyla kendi ihtiyaçları
arasında denge kurması gerekmektedir. Bunu yapabilmek için kurumların
müşterilerinin ihtiyaçlarını doğru bir şekilde belirleyerek iyi bir müşteri
ilişkisi kurmaları ve müşterilerini etkin bir şekilde yönetmeleri
gerekmektedir.

Sağlanan analitik çözümler ile kurum genelinde müşteri odaklı bir
müşteri yönetimi yaklaşımı geliştirmeye yönelik merkezi ve otomatik bir karar
verme süreci oluşturulmaktadır.
Müşteri Yönetimi ürünlerini uygulamaya koymuş olan
şirketler:
- Müşteri kaybını azaltmışlardır.
- Ürün penetrasyonunu arttırmışlardır.
- Gecikmeye düşen müşteri sayısını azaltmışlardır.
- Sorunlu kredi ve zarara atma oranlarını azaltmışlardır.
- Müşteri hizmet kalitesini arttırmışlardır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder